سرویس های ابری کریو

Ronin یک ارائه دهنده سرویسIT  از کالیفرنیا، یکی از سرویس های ابری سریع رشد ساخته شده روی Kerio و سرویس ابری است. آنها میزبانی ایمیل و سرویس های تلفن را از طریق اتصال فیبری بزرگ با آپ تایم 99.99% فراهم می کنند.

kerio-cloud-services

Jony Holt موسس Ronin، Kerio  را به عنوان یک فرصت شکوفایی بلقوه کسب و کار می بیند. برای یک سازمان IT جاه طلب، Kerio می تواند باعث دگرگونی شود. او می گوید: در این کسب و کار شما مانند یک ماهی در دریای بزرگی هستید. برای ایستادگی، شما باید متفاوت باشید، شما باید پیشنهادات قانع کننده بدهید. خوشبختانه Kerio به شما یک چهارچوب عالی برای کار با آن را می دهد.

Joney با Kerio Connect شروع کرده است. او می گوید:من برای ایمیل و پیام های فوری از Kerio Connect استفاده کردم و بخاطر آسان بودن راه اندازی آن بسیار لذت بردم . Kerio یکی از بهترین شرکا است. پشتیبانی آن فوق العاده است و در هر زمانی در دسترس است. همیشه کسی است که بتوان به صورت مستقیم با آن صحبت کرد.

او از طرفداران برنامه آموزش کریو است. هیچ چیز پیچیده ای در مورد کریو وجود ندراد، برای استفاده بسیار آسان است . تفاوت بین Kerio  و دیگر ارائه دهندگان وی پی ان مانند تفاوت بین شب و روز است.

خرید کریو و خرید VPN در parsvpn.online