حفاظت wifi با خرید VPN

شبکه های Wi-Fi برای اتصال آسان هستند و در راه های مختلف بسیاری کاربر پسند هستند. شبکه های اینترنت وایرلس برای افرادی که می خواهند در هر جایی که می روند به اینترنت دسترسی داشته باشند مناسب است. شبکه های Wi-Fi در مکان هایی ارائه می شود که بنظر می رسید افراد زمان زیادی در آنجا حاضر هستند. در مکانهایی مانند فرودگاه ها، تئاترها، فروشگاه ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و غیره شبکه های Wi-Fi رایگان برای افراد ارائه شده است.

protect-wifi-with-vpn

به نظر می رسد افراد وقت با ارزش خود را با اعضای خانواده و همکاران در این مکانها میگذرانند و با حضور در اینترنت می توانند زمان شگفت انگیزی با نزدیکان خود بگذرانند. شبکه های Wi-Fi همچنین می توانند توسط تلفن های هوشمند و تبلت های نیز متصل شوند. اگرچه شبکه های Wi-Fi ویژگی های زیادی برای کاربران پیشنهاد کرده اند، اما اطمینان به امنیت Wi-Fi بسیار سخت است. کاربران اینترنت هنگامیکه از شبکه های رایگان Wi-Fi استفاده می کنند در معرض تهدیدات آنلاین قرار می گیرند.بنابراین همیشه خرید VPN و خرید کریو را پیشنهاد میکنیم .

خطرات شبکه های Wi-Fi

شبکه های اینترنت Wi-Fi رمزگذاری یا دیگر استاندارهای ابزارهای امنتی را بر خلاف شبکه های اینترنتی دیگر ندارند. شبکه های Wi-Fi رایگان هیچ سطحی از حفاظت را ندارند که این مشکل بزرگی برای افرادی است که به استفاده از این شبکه ها می پردازند. با استفاده از حفاظت VPN آنها می توانند از تمامی این خطرات حفظ شوند. اتصال VPN روی Wi-Fi در شبکه های نا امن مانند شبکه های ارائه شده توسط Wi-Fi رایگان را می تواند تبدیل به شبکه های امنی کند. اتصال VPN قادر است اتصالات اینترنت نا امن را با استفاده از پارمترهای امنیتی خاص به امن تغییر دهد.

اتصال VPN روی Wi-Fiچه کاری انجام می دهد؟

مشترکین VPN می توانند از شبکه های Wi-Fi رایگان بدون نگرانی درباره خطراتی که ممکن است روبرو شوند استفاده کنند. سرورهای VPN هویت اصلی را برای کاربران اینترنت پنهان خواهند کرد و آن را با IP جدید جایگزین می کنند. این IP توسط سرور اجرا شده برای VPN فراهم شده است. سرور ارائه شده شبکه اینترنت توسط کاربر بدون در نظر گرفتن مکان شخص قابل استفاده است. آنها ممکن است از VPN از خانه خود یا اداره یا کافی یا هرجای دیگری که ترجیح می دهند استفاده کنند، این شبکه در همه مکان ها یکسان خواهد بود و این گونه است که حفاظت VPN بر روی wi-Fi تضمین شده است.

شبکه های اینترنت ارائه شده توسط سرورهای VPN دارای پروتکل های رمزگذاری اند که بر روی تونل های مبتنی بر شبکه عمل می کنند. این سه بخش حفاظت VPN بروی Wi-Fi را تضمین می کند. انواع رمزگذاری مانند رمزگذاری 256 بیتی AES است حداکثر امنیت و ناشناسی را برای مشترکین فراهم می کند. تعدادی از سرورهای VPN فراهم شده شبکه نیز با رمزگذاری 128 بیتی عمل می کنند که این امنیت ارائه شده توسط شبکه نیز خوب است. شبکه های اینترنت تونل شده به عنوان یک تونل امن کار می کنند و فعالیت اینترنتی مشترکان که در این تونل انجام شود بسیار امن خواهد بود. هکرها نمی توانند این چنین تونل های امن  ارائه شده توسط VPN را دور بزنند و یا آنها را بشکنند.

حفاظت VPN خرید شده روی Wi-Fi شبکه پروتکل

شبکه اینترنت ارائه شده توسط سرورهای VPN خرید شده یا کریو بر اساس پروتکل ها کار می کند. شبکه اینترنت ارائه شده توسط کمپانی های VPN با نوع پروتکلی که ارائه می دهند متفاوت است. SSTP، PPTP، L2TP، IPSes و OpenVPN گسترده ترین پروتکل های شبکه اینترنتی استفاده شده هستند. در میان انواع پروتکل های شبکه اینترنت، SSTP، PPTP و L2TP به طور گسترده ای توسط بسیاری از ارائه دهندگان سرویس VPN استفاده می شوند. راه اندازی VPN مبتنی بر ایت نوع پروتکل ها بر روی PCs، لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند و تبلت ها بسیار ساده است. حفاظت VPN روی Wi-Fi برای کاربران تلفن های هوشمند و تبلت ها بسیار ضروری است زیرا خطرات بسیار زیاد هستند.

مشترکین خرید VPN و خرید کریو می توانند برهمه انواع مختلف از خطرات آنلاین می توانند با استفاده از شبکه های خصوصی مجازی غلبه کنند. هیچ راه حل موثر دیگری برای کاربران اینترنت برای حفاظت از داده ها و دستگاه آن ها وجود ندارد. افراد نیاز به گشتن برای بهترین ارائه دهنده گان سرویس های VPN ندارند، در اینجا لیستی از 5 ارائه دهنده سرویس VPN برتر در اتصال با Wi-Fi تهیه شده .

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online