نحوه انتخاب VPN برتر از میان ارائه دهندگان

چگونه بهترین ارائه دهنده VPN را انتخاب کنید

vpn-providers-choose

اصولا، همه ارائه دهندگان VPN اتصال اینترنت شما را امن می کنند. هنگامیکه کامپیوتر شما به یک سرور VPN همه فعالیت های آنلاین شما رمزگذاری شده است. در نتیجه شما را از اشخاص ثالث که سعی می کنند ارتباطات شما را قطع کنند حفاظت می کند. با خرید کریو VPN، یک آدرس IP جدید به شما اختصاص داده خواهد شد. آدرس IP واقعی شما و همچنین موقعیت مکانی شما را پنهان می کند. اکنون این به شما اجازه می دهد به صورت ناشناس به استفاده از اینترنت بپردازید. اما اگر به دنبال یک ارائه دهنده خوب  برای خریدVPN هستید باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

سطح امنیت

ارائه دهندگان فروش VPN سطوح امنیتی مختلفی را ارائه می دهند. اگر شما نیاز به بالاترین سطح امنیتی دارید ممکن است VPN را انتخاب کنید که رمزگذاری 256 بیتی ارائه می دهد. اما اگر یک کاربر موقتی هستید و ممکن است نگرانی ای درباره امنیت نداشته باشید رمزگذاری 128 بیتی خوب است. اگر در هر یک از کشورهای خاورمیانه هستید آنها دارای تعداد زیادی سایت های مسدود شده هستند و شما آزادی کمتری خواهید داشت. VPN ها می توانند به شما کمک کنند تا آن سایت ها را باز کنید، فقط اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده گزارشی از اطلاعات یا فعالیت های شما ذخیره نمی کند.

سرعت و ثبات

داشتن یک اتصال اینترنت سریعتر بهتر است. انتخاب سرعت بستگی به فعالیتی که انجام می دهید دارد. اگر شما با استفاده از VPN در حال دانلود و تماشای ویدئو باشید، حداقل به سرعت 5Mbps نیاز دارید. همچنین سرعت بستگی به جایی که شما هستید و موقعیت مکانی سرور دارد. سرورهای کریو VPN سریعتر احتمالا گران قیمت تر اند زیرا دارای تعداد کمتری از کاربران هستند. با این حال، اگر اتصال شما به طور مکرر قطع شود سرعت ارزشی ندارد. اطمینان حاصل کنید ارائه دهنده VPN شما می تواند اتصال ثابتی را ارائه دهد.

برنامه های کاربردی موبایل

این روزها دستگاه های موبایل در حال ضروری شدن هستند، VPN شما باید دارای برنامه های موبایل باشد. اطمینان حاصل کنید که نوعی از VPN را انتخاب می کنید که پشتیبانی خوبی برای سیستم عامل های مختلف داشته باشد. Open VPN دستگاه های موبایل را پشتیبانی می کند اما هنوز برای کامپیوترهای رومیزی خوب نیست. در حال حاضر، نیاز به تغییراتی دارد قبل از اینکه کامل شود. برای جلوگیری از استفاده دو VPN مختلف به عنوان VPN موبایل و کامپیوتر قبل از خرید VPN سیاست های ارائه دهنده را به دقت مطالعه کنید.

قیمت

VPN های رایگان بسیاری وجود دارند که شما نیازی به هزینه کردن برای استفاده از آنها ندارید. اما از آنجاییکه رایگان هستند امنیت و کیفیت خوبی ندارند. به علاوه تعدادی زیادی از آگهی های تبلغاتی را به شما ارسال می کنند و بدین ترتیب درامد لازم برای اداره سرویس خود را بدست می آورند. در سوی دیگر VPN ها غیر رایگان ویژگی های بیشتری دارند. قیمت VPN ها اساسا بستگی به سطح رمزگذاری ای دارد که ارائه می شود و همچنین بستگی به سرورهای در دسترس نیز دارد.

در نهایت، یک ارائه سرویس فروش VPN خوب، ارائه دهنده ای است که خدمات عالی برای مشتریان ارائه دهد. در مواردی که آدرس IP شما مسدود شد، سریعا یک آدرس جدید برای شما فراهم سازد. در نهایت این اهمیت دارد که شما بدانید که واقعا به چه دلیلی نیاز به استفاده از VPN دارید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online